SupportDesk

wij helpen u graag online

Supportdesk

Vrijwel de meeste werkzaamheden die wij dagelijks uitvoeren, hebben met het leveren van support te maken. Veel klanten zijn dan ook bij Intention gekomen, puur voor de uitstekende support die wij leveren.

Voor alle vragen kunt u contact opnemen met de supportdesk (support@intention.nl).
Wij lezen onze e-mail veelal ook in de avonduren en in het weekend.

Tevens kunt u veelgestelde vragen op onze website vinden of in het Control panel.
Vanuit het Control Panel kunt u op ieder moment een ticket insturen. Hiermee kunnen we altijd met zekerheid vaststellen wie contact met ons opneemt. Voor privacy gevoelige vragen adviseren wij het ticket in te sturen via het Control Panel.

Mocht u onverhoopt een storing ervaren, controleert u dan eerst op onze storing/onderhoud pagina of er reeds een storing en/of onderhoud bekend is.

Klacht over domeinnaam
Als u een klacht heeft over een domein dat via Intention is geregistreerd, neem dan eerst contact op met de domeineigenaar of het administratief contact van de domeinnaam. Deze gegevens kunt u vinden in de whois. Komt u er via die weg niet uit, dan kunt u uw klacht aan ons sturen. U krijgt dan binnen twee werkdagen inhoudelijke reactie op uw e-mail. Zie onze contact pagina voor het abuse emailadres.