support

Hoe stel ik uitgaande email (SMTP) van mijn smtp-pakket in?

Wanneer je bij ons een nieuw pakket hebt aangeschaft, kun je gebruik maken van onze SMTP-server voor alle uitgaande mail.

Let op: Je dient per mailaccount SMTP nog separaat te activeren. Dit doe je door het mailaccount te wijzigen (wat je ook doet als je het wachtwoord wijzigt) in het Control Panel en SMTP op 'Ingeschakeld' te zetten.

Uitgaande mailserver
Het beste kun je mail.intention.nl gebruiken als uitgaande mailserver. Op deze naam zit ook het SSL certificaat. Om certificaat-foutmeldingen te voorkomen is het dus beter mail.intention.nl in te stellen.

Uitgaande poort
Gezien de meeste internetproviders poort 25 standaard blokkeren, kun je de uitgaande SMTP poort het beste op poort 587 of poort 26 zetten.
Wil je veilig versturen? Gebruik dan poort 587 voor SSL. (Eventuele certificaat hostnaam verschil kunt je vertrouwen)
Gebruik StartTLS indien er een keuze aangeboden wordt.

Gebruikersnaam en wachtwoord
De gebruikersnaam en wachtwoord voor jouw uitgaande server zijn hetzelfde als voor de inkomende server. Deze kun je dus gewoon opnieuw instellen.

Lukt het niet? Neem dan contact op met de support-desk

Postadres
Postbus 33
5427 ZG BOEKEL

BTW nummer & KVK
NL1662.530.42.B01
17 14 8551

Bankgegevens
SNS Bank
IBAN : NL59 SNSB 0945 6301 74